محل تبلیغات شما
نظریه ی بنگاه (Enterprise) نظریه ی بنگاه بازتابِ دیدگاهِ پیتر دراکر و وینو سوجانن مبنی بر آن است که موسسه های (corporation) بزرگ تاسیس هایی اجتماعی هستند که جامعه را به مثابه ی یک کل تحتِ تاثیر قرار می دهد، در راستای منفعت های طرف های ذینفعِ فراوانی فعالیت می کنند، و وظیفه دارند به هر یک از گروه های اصلیِ ای که از کنش های آن ها متاثر می شوند، گزارش-دهی کنند. این دیدگاه با این پیامد همراه است که صورت های مالی باید نه تنها برای سهامداران و اعتبار-دهندگان

مسأله محتوا نیست، آگاهی است

با داستایووسکی، از مزدوری تا قمار-بازی

تخصیصِ منفعتِ اقتصادی تنها با اختصاصِ یک کلمه

های ,ی ,نظریه ,بنگاه ,یک ,موسسه ,نظریه ی ,ی بنگاه ,است که ,آن ها ,های آن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

علمی و کاربردی دلانه